Обмін та повернення
Інтернет магазин здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін можливі протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється по домовленості.
Товар придбаний "під замовлення" поверненню чи обміну не підлягає.
Умови повернення для товарів належної якості
Всі клієнти нашого інтернет-магазину мають право на повернення та обмін товарів на аналогічні протягом 14 днів з моменту отримання на основі «Закону України про захист прав споживачів» та вказаних нижче умов.
Як повернути товар, який не підійшов:
- Повернути або обміняти товар можна в нашому пункті видачі за адресою: м. Київ, вул.Вербова 17-в, 2-й поверх.
- Якщо ви знаходитесь в іншому місті, повернути товар можна "Новою Поштою" в Київ на відділення №247.
Повернення товару не здійснюється накладеним платежем.
Якщо обміняти товар неможливо, повернення коштів буде проведено на карту або розрахункові рахунки банків України.
Якшо товар прийшов пошкоджений на пункт видачі перевізника та покупець сповістив нам про це відразу, ми відправляємо новий товар.
Компресори приймаются на повернення та обмін якщо його не підключали. Для перевірки роботи підключіть живлення.
Має право покупець повернути товар або обміняти його на аналогічний? Так, якщо:
- товар має недоліки або несправний, виробничі або транспортні ушкодження - відбувається вкрай рідко, повна компенсація з нашої сторони;
- товар помилково відправлений з іншими характеристиками - відбувається вкрай рідко, повна компенсація з нашої сторони;
- товар належної якості, але не підійшов покупцеві з певних причин. Клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний при умові оплати всіх транспортних послуг та виконання всіх зобов’язань, передбачених законодавством та нашим магазином.
На яких умовах можливі повернення та обмін товару в інтернет-магазині? Головне, щоб:
- з дня отримання товару клієнтом не пройшло 14 днів;
- товар не використовувався та відсутні дефекти і ушкодження;
- збережені були цілісність упаковки та повна комплектація;
- замовленого товару не було в переліку, не підлягаючих поверненню та обміну згідно законодавству;
Порядок проведення повернення та обміну в інтернет-магазині:
- в першу чергу, повідомте причину повернення чи обміну, всі необхідні почтові та розрахункові дані;
- компанія виконує перевірку товару та даних по замовленню клієнта;
- протягом 3 робочих днів після отримання товару, відбувається повернення коштів або обмін товару;
- усі дії виконуються згідно чинного законодавства.
Умови при яких покупцеві може бути відмовлено в заміні товару:
- не були виконані умови повернення та обміну;
- товар був замовлений та доставлений індивідуально, згідно побажанням клієнта.
Хто сплачує за повернення?
Якщо товар не підійшов з нашої вини, всі витрати по пересиланню сплачуємо ми. Якщо же товар належної якості та відповідає замовленню, але з інших причин не підійшов, повернення сплачує покупець.
Що робити, якшо товар не підійшов?
Якщо товар не підійшов, покупець повертає його нам, а ми підбираємо підходящий товар або повертаємо гроші.
Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, вказаних в діючому Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягаючих поверненню та обміну.